administració pública
Funció Pública vol conèixer el grau de satisfacció dels treballadors públics
El Govern elabora una enquesta amb preguntes relacionades amb el lideratge, la comunicació, el clima laboral, el reconeixement o el desenvolupament de l’empleat
El departament de Funció Pública ha difós avui una nova enquesta adreçada a tots els empleats de l’Administració general, en aquest cas focalitzada a conèixer el seu grau de satisfacció laboral. L’enquesta, elaborada amb el suport tècnic del CRES, està dirigida a tots els treballadors, ja siguin eventuals, funcionaris o agents de l’administració de caràcter indefinit, i estarà activa fins el proper 20 de febrer.
Les preguntes que es plantegen en aquesta ocasió tracten diversos aspectes com el lideratge, la comunicació, el clima laboral, el reconeixement o el desenvolupament de l’empleat.
Aquesta és una iniciativa més del departament que encapçala la ministra Eva Descarrega i es du a terme després que el passat mes de novembre es fes una primera enquesta, en format digital, que estava focalitzada a conèixer l’opinió sobre diferents aspectes de la Llei de la funció pública i que van respondre 640 persones.
Des de principis de gener, Funció Pública ha mantingut reunions de treball amb l’equip tècnic de Consultores de Gestión Pública, els directors dels diferents departaments de l’Administració i els representants dels sindicats, per tal d'iniciar la revisió de la Llei de la funció pública amb la voluntat de poder tenir un avantprojecte de llei a finals del primer semestre d'enguany.