administració

Tanca el servei de Tràmits del Prat del Rull per centralitzar-ho tot a l'edifici administratiu

L'executiu busca amb la mesura, que s'aplicarà a partir de l'1 d'abril, "optimitzar costos" i donar "millor atenció al ciutadà

Tanca el servei de Tràmits del Prat del Rull per centralitzar-ho tot a l'edifici administratiuSFG

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

A partir de l'1 d'abril el servei de Tràmits ubicat a l'edifici governamental del Prat del Rull quedarà clausurat, i tot se "centralitzarà" a l'edifici administratiu del carrer Prat de la Creu. L'Executiu busca amb aquesta mesura "optimitzar costos" i donar "millor atenció al ciutadà", ha manifestat el secretari d'Estat d'Administració Pública, Antoni Rodríguez. D'aquesta manera, a l'edifici administratiu s'ampliaran els punts d'atenció al públic i es reforçarà el personal, precisament amb les persones que fins ara atenien a Prat del Rull. Aquests canvis no afectaran l'Oficina de Marques i Patents d'Andorra (OMPA), que es mantindrà a l'edifici del Prat del Rull, ha informat la secretària d'Estat de Turisme i Comerç, Neus Soriano.

Des de l'executiu no caldrà duplicar logística com impresores o les línies de producció necessàries per fer el carnet de conduir o el passaport, per exemple. I pel que fa al servei ofert, a l'edifici administratiu s'ampliaran els punts d'atenció al públic, precisament amb les persones que actualment estan treballant a Prat del Rull. En total, la plantilla del servei de Tràmits està formada per unes quinze persones, ha explicat Rodríguez. El nombre no patirà variacions malgrat els canvis.

En l'actualitat, l'edifici del Prat del Rull atén un centenar de tràmits diaris del ciutadà, mentre que l'edifici central uns 400. La xifra, ha explicat el secretari d'Estat, ha davallat darrerament gràcies a l'augment de les accions que es poden fer en línia i a les millores de serveis com la renovació del passaport, que ja no requereix desplaçar-se dues vegades fins a Tràmits.

La majoria de tràmits que es feien a Prat del Rull estaven relacionats amb les matriculacions de vehicles i obertura de comerços. La secretària d'Estat de Turisme i Comerç, Neus Soriano, ha explicat que a partir d'ara tots els tràmits relacionats amb aquests dos departaments es digitalitzaran i es descarregaran amb assiduïtat per tenir tota la informació actualitzada.

tracking