salut

Campanya de sensibilització contra el càncer de mama

L’Assandca promourà una acció sobre la rellevància de la detecció precoç

Campanya de sensibilització contra el càncer de mamaANA / M. B.

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

L’Associació Andorrana contra el Càncer (Assandca) engegarà aviat una campanya per conscienciar la ciutadania sobre la importància de la detecció precoç del càncer de mama, i ho farà amb l’ajuda de la recaptació de l’espectacle Mamapop. L’acte d’entrega d’un xec de 5.000 euros per part de Mamapop a Assandca va tenir lloc ahir. L’entitat els invertirà en l’edició d’uns tríptics amb imatges sobre possibles símptomes de la malaltia per conscienciar sobre la importància de la detecció precoç i que distribuirà en espais públics.

El passat 11 de març l’espectacle Mamapop va arribar per primer cop a Andorra amb l’objectiu de donar suport a la recerca i prevenció del càncer de mama, a més d’oferir al públic la diversió d’un espectacle musical de gran format. El director de Mamapop, Manel Simon, va explicar que van aconseguir la presència de més de 800 persones, i més de 90.000 visualitzacions dels vídeos previs de promoció, en què es van implicar un gran nombre de personalitats polítiques i socials del país. Finalment, s’hi van recaptar 5.000 euros per Assandca.

El president de l’associació, Josep Saravia, va informar que també aprofitaran aquests diners per invertir-los en el programa de transport sanitari que trasllada els malalts a Espanya per poder rebre el tractament, i es treballa també per poder desplaçar-se a França.

Des de l’organització de l’espectacle es van mostrar molt satisfets perquè han superat força les expectatives previstes, i per tant no dubten que hi haurà una segona edició, tot i que no han volgut avançar la temàtica.

tracking