Finances
MoraBanc Digital incrementa les sol·licituds d'alta un 239%
MoraBanc Digital ha incrementat el nombre de sol·licituds d’altes de clients un 239% el primer trimestre de l’any, segons va informar ahir l’entitat en una nota. Així mateix, el projecte de modernització de l’entorn digital inclou la nova web pública del banc, que ha vist augmentar els seus usuaris un 59% i les visites un 107%. De la mateixa manera, la darrera novetat en l’oferta de serveis de MoraBanc Digital, una eina que introdueix millores i funcionalitats de manera constant, permet ara als clients descarregar-se els seus certificats fiscals des de la banca en línia, de manera que ja no cal passar per l’oficina en cas de necessitar el certificat de l’IRPF andorrà per a la declaració de la renda. Una de les funcionalitats més utilitzades pels clients de la banca digital és l’enviament de diners, una operativa que ha pujat un 34% el 2017.
Els clients valoren la possibilitat d’accedir al banc en qualsevol moment i des de qualsevol ubicació, i el primer trimestre els accessos des de dispositius mòbils han pujat un 34%.