Turisme
Andorra Turisme fa un balanç “molt positiu” de les xifres de visitants del 2017
La recuperació econòmica s’està notant i volen millorar les dades amb el Shopping Festival
El director general d’Andorra Turisme, Betim Budzaku, es va mostrar molt content per les bones xifres turístiques i econòmiques que està tenint el Principat durant tot l’any. Per Budzaku, aquestes dades són fruit del treball continuat que s’ha fet els darrers anys. “Estem encantats amb els resultats que ens arriben. Sabem que pel pont del Pilar es van omplir els hotels de la vall central i que amb el dia Vivand, els comerciants de la zona també van fer negoci. Aquests resultats són producte d’unes campanyes de comunicació que fa temps que treballem i que no tenen resultats immediats, però mantenint el discurs, al final sempre funcionen”, va dir. El director general de la companyia va afegir que “els inputs que ens arriben són molt positius, tothom està content i són unes xifres de tardor que amb el Shopping Festival, que arribarà aviat, poden ser molt millors”.
El director general es va referir a la recuperació dels turistes. “Òbviament la situació econòmica és diferent de la de fa uns anys, per això estem recuperant la línia positiva de turistes i clients que teníem.” El pont del Pilar va permetre un ple total als hotels de la vall central, i segons Budzaku és una època complicada, però confia que l’activitat comercial sigui el motor per arribar en forma fins a l’hivern. “Són mesos difícils per a tots els negocis del país, però tenim aquest factor diferencial que és el comerç i que atrau tanta gent de fora. Si treballem com ho estem fent fins ara, segur que anirà bé”.
ANDORRA ESTRENA MARXANDATGE
La companyia va presentar la línia de marxandatge que ja està a la venda al punt d’informació d’Andorra la Vella. “Hem creat un producte senzill i modern, en la línia amb l’estratègia de comunicació que seguim”, va dir Enric Torres, director de nous projectes d’Andorra Turisme. Les samarretes, dessuadores, llibretes i altres productes estan englobats en la campanya Petit país, grans records.