Comerç
Un Andorra Shopping Festival ple d'activitats per mostrar una manera diferent d'anar de compres
La cinquena edició de l’Andorra Shopping Festival es farà del 3 al 12 de novembre
L’Andorra Shopping Festival arriba a la cinquena edició amb una àmplia oferta d’activitats, un pressupost de 613.000 euros i la incògnita de saber quina resposta tindrà ja que no hi ha cap dels dos ponts festius del mes: l’1 i l’11 de novembre, que se celebra a França l’armistici del final de la segona guerra mundial.
Per aquest motiu, des d’Andorra Turisme s’ha volgut fer una planificació global del mes tenint en compte que també hi ha la Trobada de microproductors de vi a Sant Julià de Lòria i el congrés de la Federació Internacional de Motociclisme (FIM) que portarà al país tots els campions del món d’aquest any. També s’ha reforçat l’Andorra Shopping amb activitats paral·leles com l'‘Andorra a Taula’, que tindrà lloc del 3 de novembre al 3 de desembre, divuit ofertes musicals, tallers de maquillatge i d’art amb escultures de gran format i la col·laboració de diversos patrocinadors i dels alumnes del batxillerat artístic de l’escola andorrana i del Lycée Comte de Foix.
El ministre de Turisme, Francesc Camp, ha explicat que l’objectiu de l’Andorra Shopping Festival és “mostrar que hi ha una manera diferent d’anar de compres, amb la família, amb els amics o amb la parella”. Hi haurà també una marató fotogràfica i animacions infantils. El gerent d’Andorra Turisme, Betim Budzaku, per la seva part, s’ha referit a “seguir posant de manifest que Andorra és una destinació de compres”, així com a la necessitat de desestacionalitzar l’oferta.