turisme
Caldea va rebre 3.200 visitants al dia pel pont de la Puríssima
El centre espera batre rècords d’afluència durant la temporada d’hivern
Caldea va superar els 3.200 visitants al dia pel pont de la Puríssima, el que segons el centre va ser un rècord de freqüentació. A nivell global, el país va rebre un volum de turistes que no es registrava des de l’any 2003. El dia de més afluència va ser dimecres 6 de desembre quan van accedir al Principat 19.636 vehicles, 93.555 de dimarts a diumenge, un 5,3% més que el 2016.
L’espai termolúdic espera batre un nou rècord durant la temporada d’hivern i superar el nombre de visitants de la temporada passada, segons es va explicar ahir a través d’un comunicat en què s’informava de la presentació d’una nova campanya de la marca que s’estrenarà a Catalunya i al sud de França a partir del 9 de gener sota el lema Caldea és un SPA. I també és un SPA que no té res a veure amb un SPA. El concepte creatiu, obra de l’agència Mr. John Sample, defineix què és Caldea d’una forma visual a partir d’imatges de colors que pretenen acostar la marca no només al seu consumidor habitual, sinó també al públic millenial.
Amb aquesta campanya, s’explica des del centre al comunicat, Caldea vol encarar l’inici de l’hivern amb el repte de superar les xifres de freqüentació de la temporada passada. La directora de màrqueting i vendes, Patrícia Garcia, va afirmar que “Caldea ha volgut fer un gir conceptual i estilístic i assentar la comunicació en els contrastos experiencials en tot allò que passa al centre i enlloc més”. Per aconseguir-ho, es fa “un exercici d’exageració del que realment és Caldea i utilitza recursos extravagants que traslladen la idea que és un spa, però no un spa convencional”.