Eturisme

L'Andorra Shopping Festival atreu visitants el novembre

Camp li atribueix part del 3,5% d’augment de visitants durant aquest mes

L'Andorra Shopping Festival atreu visitants el novembresfg

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

“Més enllà de l’estiu i de l’hivern també és important que Andorra tingui activitats la resta de l’any”. Amb aquestes paraules va referir-se el titular de Turisme, Francesc Camp, a l’Andorra Shopping Festival durant la valoració pública de la iniciativa comercial. L’esdeveniment va celebrar entre el 3 i el 12 de novembre del 2017 la seva cinquena edició, segons el mateix ministre, “consolidant-se” i “ajudant a créixer el nombre de visitants el mes de novembre, tot i ser un mes amb baixa activitat”. En aquest sentit, Camp va atribuir part de la pujada d’un 3,5% de turistes durant aquest mes respecte al mateix període del 2016 a esdeveniments com ara l’Andorra Shopping Festival.

El ministre va explicar que la manca del pont de Tots Sants a Espanya i de l’11 de novembre a França, sumat a la pluja durant el primer cap de setmana i la situació política a Catalunya, feien complicat créixer en visitants, per tant sense l’esdeveniment comercial “potser hauriem baixat en visitants durant aquest mes”. A més, Camp va afirmar que altres inciatives com ara l’Andorra a Taula o la gala de la Federació Internacional de Motociclisme van contribuir a l’augment de visitants al Principat. El ministre va congratular-se per les dades, tot afirmant que demostren que “el format és bo, agrada la combinació de compres i altres ingredients d’oci i relax”.

El pressupost destinat a la promoció de la iniciativa i les activitats va ser de 603.000 euros, 107.000 menys respecte al 2016. S’hi van fer algunes accions noves, tal com va exposar la direc­tora de màrqueting d’Andorra Turisme, Noemí Pedra. “La promoció de l’esdeveniment a Spotify va ser nova i va ajudar a donar-ho a conèixer.”

tracking