Balanç
Un 91% dels clients es declaren satisfets o molt satisfets amb el servei de FEDA
Forces Elèctriques d’Andorra (FEDA) ha dut a terme una enquesta de satisfacció entre els seus clients que ha donat com a resultat que un 91% es declarin satisfets o molt satisfets amb el servei de la companyia elèctrica. FEDA va celebrar que l’enquesta hagi significat, a més, una millora respecte dels resultats assolits en l’informe anterior, ja que la nota mitjana de satisfacció ha crescut un 2,4%, situant-se en un 8,5 entre particulars i un 8,1 entre professionals. Tanmateix, segons recull la companyia, les preguntes efectuades entre els clients revelen que l’atenció personal és l’àmbit més ben valorat, amb una nota de 8,8, seguida de la competència professional i dels mitjans materials d’atenció al públic (8,7).
En un comunicat, la compa-nyia posa de manifest que arran de les opinions recollides ja des del 2016 s’han encetat nous projectes “per donar resposta a les preocupacions dels seus usuaris i les necessitats del nou context social i econòmic” i inclou el desplegament de la xarxa de carregadors per a vehicles elèctrics arreu del país així com la plataforma digital que haurà de gestionar el transport públic nacional i que es preveu que sigui operativa durant el 2019.