NEU

Grandvalira acomiada la temporada amb un increment del 2% en la venda de forfets

El creixement en la facturació s'ha situat en més d'un 15% en relació a l'any passat i en més d'un 40% respecte a les tres darreres temporades

Grandvalira acomiada la temporada amb un increment del 2% en la venda de forfetsGRANDVALIRA

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Grandvalira ha tancat la temporada amb un increment del 2% en la venda de forfets respecte a la campanya de neu anterior. Aquestes dades mantenen a l'estació d'esquí en la més gran del sud d'Europa en el Top 15 del rànquing mundial pel que fa a l'afluència de clients.

Un dels indicadors positius de la campanya 2017-18 ha estat la captació d'esquiadors dels mercats internacionals, sobretot provinents de França, Regne Unit i Rússia i han consolidat els de Bèlgica i països nòrdics. En aquest sentit, el creixement en la facturació s'ha situat en més d'un 15% en relació a l'any passat i en més d'un 40% respecte a les tres darreres temporades.

L'altre dels detonants de l'èxit de la temporada s'atribueix a l'increment de la penetració en el consum dels serveis d'estació, com són l'escola, la restauració i les activitats d'aventura.

A més, el març Grandvalira va acollir bona part de les grans proves esportives, de les quals destaquen les Finals de la Copa d'Europa, la 14a edició del Total Fight Masters of Freestyle i la Copa del Món de Quilòmetre Llançat.

tracking