societat
El Cirque du Soleil requerirà 50 voluntaris diaris durant el juliol

El Cirque du Soleil requerirà 50 voluntaris diaris durant el juliol
Per tercer any consecutiu, l’equip del departament de Joventut i Voluntariat va organitzar una trobada amb tots els voluntaris per presentar la nova temporada. Durant els pròxims mesos, una borsa de voluntaris integrada per gairebé dues-centes persones col·laborarà amb Protecció Civil, la Creu Roja i les autoritats per tal que es desenvolupin els esdeveniments previstos durant els mesos d’estiu, com ara el Cirque du Soleil o algunes etapes de la Vuelta a Espanya.
El coordinador de Joventut i Voluntariat, Agustí Pifarré, va recordar que aquesta temporada “està molt plena”, ja que els voluntaris cada vegada tenen més esdeveniments, i va celebrar que “cada cop estan més preparats”. El coordinador de Joventut i Voluntariat va explicar que les persones inscrites es van formant durant tot l’any, ja que els ofereixen una formació gratuïta de primers auxilis i un curs de riscos naturals. El responsable va recordar que enguany els esdeveniments que requeriran més voluntaris seran la Vuelta a Espanya, que necessitarà unes 200 persones, i el Cirque du Soleil, que es du a terme tot el mes de juliol i necessita uns 50 voluntaris diaris.
La jornada de presentació també va servir per recordar als voluntaris quins són els seus drets i deures en l’exercici de la seva tasca. També es va parlar de comportament, normes de seguretat en esdeveniments a la carretera i actuacions en grans esdeveniments. Gràcies a un nou acord de col·laboració amb Autocars Nadal, a partir d’ara els voluntaris gaudeixen d’un 20% de descompte en trajectes d’anada i tornada de Barcelona a Andorra.