Salut

L'A diu que la CASS té mitjans per respondre a les queixes

Ferran Costa creu que hi ha prou personal per fer les baixes amb “exactitud”

L'A diu que la CASS té mitjans per respondre a les queixesARXIU

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

El conseller general del grup parlamentari liberal (L’A), Ferran Costa, considera que la plantilla de la Caixa Andorrana de Seguretat Social (CASS) té “suficient personal” per reduir queixes relacionades amb el cobrament de les pensions i les qüestions concernents a les baixes. Un dia després de la publicació de l’últim informe de Josep Maria Goicoechea com a mediador de la parapública, Costa manifesta que la CASS “no té molts més assalariats que fa quatre o cinc anys enrere, però sí que hi ha més recursos”.

Alhora, Costa remarca que la parapública també s’ha dotat de més “eines informàtiques que han d’ajudar a fer la feina, i per això, “el que caldria esperar és que aquests usuaris poguessin gaudir dels recursos de la CASS”. De fet, Costa explica que la quantitat de treballadors a l’entitat ha augmentat els últims tres anys “de manera sensible”, i que per això s’entendria que “aquesta dotació de recursos és per donar una major resposta a tots els temes administratius de pagaments i retards”. “Hi hauria d’haver suficient personal perquè les baixes es facin amb exactitud i el que requereix cadascun dels casos”, relata el conseller del grup parlamentari liberal.

El fins ara mediador de la CASS, que dona pas a l’advocada Carme Moles, destacava en l’informe que es va donar a conèixer ahir que hi hauria d’haver un contacte més directe entre els metges de la CASS, responsables de controlar les baixes, i els metges de capçalera, i que s’hauria de tenir més en compte el criteri d’aquest darrer a l’hora de donar o no l’alta.

tracking