Administració

La centraleta de Govern perdia 2.500 trucades al mes i per això es va externalitzar

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

La ministra de Funció Pública i Reforma de l’Administració, Eva Descarrega, assegura en una resposta escrita al conseller general d’SDP, Víctor Naudi, que un dels motius pels quals es va decidir externalitzar l’atenció telefònica del servei de centraleta de Govern va ser perquè es rebien unes 8.000 trucades al mes però se’n perdien unes 2.400 més. La ministra afirma en la resposta publicada ahir al Butlletí del Consell General que la majoria d’elles es perdien entre les 11 hores i les 13, el moment de màxima atenció de públic a la centraleta. Fins aleshores hi treballaven dues persones i després de l’externalització, es va passar a quatre operadores, ja que Govern no pot contractar nou personal només per unes hores al dia. Descarrega va indicar que les dues operadores van ser recol·locades al telèfon 150, que també tenia mancances.

tracking