turisme
Tret de sortida al sisè Andorra Shopping Festival
L’edició compta amb obres en què es projecten efectes gràcies al ‘mapping’
La sisena edició de l’Andorra Shopping Festival va fer ahir al vespre el tret de sortida. Enguany Andorra Turisme preveu que el nombre de visitants a l’esdeveniment, que s’allargarà fins al pròxim dia 11, creixi un 4% respecte al que es va organitzar el 2017. S’espera l’assistència d’uns 93.000 visitants. La directora de Màrqueting i Comunicació d’Andorra Turisme, Noemí Pedra, va destacar que enguany esperen que hi hagi més clients gràcies al pont de Tots Sants, que durarà fins diumenge. Pedra també va destacar que l’edició d’aquest coincideix amb la remodelació de l’avinguda Meritxell. “Creiem que és un esdeveniment en què vindrà molta gent i que està dins del calendari”, va dir Pedra.
L’esdeveniment té lloc en un context en què el sector del comerç es troba estancat a l’hora de fer augmentar les vendes. “L’objectiu és fer viure una experiència al voltant de les compres i que els comerciants se’n puguin beneficiar”, va afirmar la directora de Màrqueting i Comunicació d’Andorra Turisme.
Els turistes que aquests dies passegin per la zona comercial de Meritxell i Vivand es toparan amb les sis obres de les artistes Samantha Bosque, Anna Margot i Zoe. L’objectiu és ambientar les compres a través d’escultures en les quals s’hi recreen reproduccions de moviment a través del mapping. Aquests efectes estaran en funcionament els caps de setmana des de les 18 hores fins a la mitjanit.
Durant la primera jornada de l’Andorra Shopping Festival es va registrar una forta afluència als carrers. La Marina i l’Amparo van venir de Barcelona i van aprofitar per comprar productes de cosmètica. “Normalment venim a comprar colònies, que són més barates”, deia la Marina.