L'Andorra Shopping Festival, un èxit “indiscutible” per a Budzaku

El gerent d’Andorra Turisme assegura que el model està consolidat per al futur

L'Andorra Shopping Festival, un èxit “indiscutible” per a Budzaku

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

El gerent d’Andorra Turisme, Betim Budzaku, es mostra molt satisfet pel turisme que ha estat capaç d’atreure l’Andorra Shopping Festival, que ahir va posar fi a la seva sisena edició. Segons indica, és “indiscutible” l’arribada de turistes aquests 10 dies però reconeix que encara ha de parlar amb els comerciants per veure el resultat de les vendes. “Estem molt satisfets perquè aquest cap de setmana hem tingut molta gent i en el primer, que a més era pont, també. És un festival consolidat i és indiscutible que la gent puja fins a Andorra aquests dies, però ara hem de parlar amb els comerciants per saber si les seves vendes estan en consonància amb el volum de gent que hi ha”, explica.

Etiquetes:

Les obres a l’avinguda Carlemany podrien haver perjudicat les perspectives però Budzaku es mostra confiat que de cara al futur els permeti incrementar encara més l’experiència del shopping. “És cert que els treballs compliquen una mica la feina però en algun moment s’han de fer i estic segur que quan acabin tindrem un eix central més consolidat, més potent i amb més atractiu”. El futur es presenta incert pel canvi en el perfil del comprador però el gerent d’Andorra Turisme entén que la fórmula que s’aplica actualment, la mescla de compres i espectacles al carrer, “ja està consolidada i per tant, crec que seguirà així”.

El balanç també és positiu al Pas de la Casa, la tercera pota del festival, junt amb la capital i Escaldes. “La nostra feina és potenciar l’atractiu de cada parròquia i al Pas, són les compres també”, va explicar.

tracking