Andorra a Taula va tenir un impacte de 290.000 euros

La Unió Hotelera vol afegir restaurants d’Encamp a l’oferta gastronòmica

Andorra a Taula va tenir un impacte de 290.000 eurosFernando Galindo

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Les 12es jornades de cuina Andorra a Taula, les quals es van celebrar del 2 de novembre al 2 de desembre, van tenir un impacte econòmic de 289.078 euros. Els 32 restaurants participants van vendre un total de 7.004 menús, xifra que supera per poc l’objectiu de 7.000 que la Unió Hotelera d’Andorra (UHA), organitzadora de l’esdeveniment gastronòmic, va establir per a aquesta edició. Del total de menús venuts, el 35% van ser menús tradicionals i el 65% restant van ser menús degustació, amb preus que oscil·laven entre 22 i 40 euros. La parròquia on més menús es van vendre va ser Andorra la Vella, amb un 58%; seguida d’Escaldes-Engordany, amb un 16%; La Massana, amb un 15%; Ordino, amb un 8%; Canillo, amb un 2% i, per últim, Sant Julià, amb un 1%. Encamp és la gran absent d’Andorra a Taula, motiu pel qual Carles Ramos, president de la UHA, ja es marca com a objectiu afegir restaurants de la parròquia per completar-ne l’oferta.

Etiquetes:

Ramos va presentar les dades de les jornades gastronòmiques juntament amb Manel Ara, tresorer de la UHA, i Sarah-Jane Giménez, directora. En l’acte, la junta directiva de la Unió Hotelera va mostrar la seva satisfacció per les xifres que ha obtingut la iniciativa aquest any. D’altra banda, Giménez va presentar una nova edició de la revista Discover Andorra, la qual surt dues vegades a l’any, una a l’estiu i l’altra a l’hivern. La directora de la UHA va explicar que aquesta revista conté informació sobre pistes, esdeveniments, museus i altres qüestions d’interès turístic al país i està redactada en català, castellà, anglès i francès.

tracking