Administració

La CASS està preocupada per la manca d'empatia dels seus empleats

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

La CASS considera que millorar el tracte amb els usuaris serà prioritari aquest any. Les dades presentades ahir per la parapública del baròmetre de satisfacció dels usuaris de la CASS del 2018 indiquen una baixada de valoració quant a l’atenció al client, quelcom que des de la CASS s’entén com una falta d’empatia per part dels empleats. “Els usuaris ens demanen aquest any que siguem més empàtics. Que la informació és cor­recta però que volen que ens posem més al lloc dels usuaris”, va afirmar ahir el director de comunicació de la parapública, David Caubet, durant la presentació de les dades. La CASS encara no ha decidit quin tipus d’accions durà a terme per millorar la situació, però ja ha comunicat a tot el personal que “hem d’entendre que hem de tenir aquesta orientació cap al client”, assenyala Caubet, que afegeix que canviar-ho és una feina de tots. “No ens hem de quedar només en la planta baixa o el primer pis perquè una persona pot parlar amb diversos departaments”, considera el director de comunicació de la CASS. “Treballarem amb recursos humans algun tipus d’acció formativa, correctiva o d’acompanyament per millorar aquesta variable”, manifesta. En general, però, la valoració dels afiliats a la CASS és de notable, una nota que segueix la línia del 2017.

Un dels aspectes que més va preocupar durant el passat baròmetre va ser la manca d’informació, quelcom que, tenint en compte les dades del baròmetre, s’ha millorat enguany. Des de la CASS asseguren que s’han dut a terme accions per millorar la quantitat d’informació aportada, així com la seva qualitat. Una de les accions va ser millorar la pàgina web.

La CASS, preocupada per la manca d'empatia dels seus empleats

tracking