Turisme
Meritxell, Vivand i Fener s'uneixen sota el nom The Shopping Mile
L'objectiu de la nova marca és situar l'eix central Andorra la Vella - Escaldes-Engordany entre els principals destins de compres mundials, com els Camps Elisis o Passeig de Gràcia
L'avinguda Meritxell, Vivand i el Boulevard Fener s'uneixen sota la marca comercial The Shopping Mile amb l'objectiu de situar l'eix central Andorra la Vella - Escaldes-Engordany entre els principals destins de compres mundials, com els Camps Elisis, Passeig de Gràcia o Oxford Street, segons ha anunciat el ministre de Turisme, Francesc Camp, a la roda de premsa de presentació del projecte. Aquesta nova zona comercial engloba l'avinguda Meritxell des de la plaça Rebés fins a l'encreuament de l'avinguda Carlemany amb l'avinguda de les Escoles, incloent-hi també Fener Boulevard. El titular de Turisme ha explicat que la decisió d'escollir l'anglès com a idioma del projecte ha estat pel seu caràcter universal "sobretot dins del sector de les compres" i per "facilitar la comunicació i la internacionalització" del nou eix comercial. La nova marca serà gestionada en un 55% per l'eix central, un 20% el comú d'Andorra la Vella i Escaldes, respectivament, i un 5% per la Cambra de Comerç. Durant la presentació, la presidenta de l'eix comercial, Sònia Yebra, no ha matisat quin objectiu econòmic es marquen per a aquesta nova marca, no obstant això ha assegurat que a curt termini la meta és situar-se a nivell mundial. La marca s'ha presentat aquest vespre i s'espera que s'inauguri el pròxim 2 de febrer.