la campanya
Terceravia vol revifar el sector amb l''e-comerç'
Josep Pubill considera que s’ha d’implantar a les zones menys afavorides comercialment
El candidat de terceravia a Escaldes-Engordany, Josep Pubill, va proposar ahir implantar l’e-comerç a les zones menys afavorides comercialment amb l’objectiu de revifar els sectors comercial i turístic, tant a la parròquia escaldenca com a tot el país. “Podríem fer que les zones que han gaudit de menys promoció institucional poguessin ser centres de recollida del comerç electrònic”, va manifestar ahir el candidat escaldenc, que va exposar la necessitat de fer pedagogia i acompanyament institucional. “Són comerços molt tradicionals, de tipus familiar, i propostes com l’e-comerç necessiten molta pedagogia i que se’ls expliqui molt bé”. Pubill va manifestar que des de la candidatura es manté contacte amb els comerciants i que, gràcies a això, han pogut constatar certa preocupació en aquest sentit.
Dins de les 100 accions que terceravia proposa en el seu programa electoral, hi figuren d’altres de més concretes i orientades a millorar el comerç i el turisme. “Mantenir un baix nivell impositiu ajudaria qualsevol empresa, en especial els hotels, que són els que han de fer front a molta despesa i molts tenen dificultats”, va explicar Pubill, que va recordar altres propostes de la formació, com ara l’aeroport en sòl andorrà, que atrauria “un altre tipus de client, que pernoctaria més temps i que seria de més alt poder adquisitiu”. El candidat parroquial de terceravia també va recordar la necessitat d’apostar per un pàrquing centralitzat a Escaldes-Engordany, un tema, l’aparcament, que és el “principal neguit” dels comerciants.