La campanya

Liberals diu que l'error del Cirque és la comercialització

Gallardo sosté que el plantejament de la proposta atreu turisme ‘low cost’

Liberals diu que l'error del Cirque és la comercialització

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Jordi Gallardo ha carregat aquests dies contra el turisme de “circ i entrepà” però ahir va voler aclarir que no és una crítica envers el Cirque du Soleil, que reconeix com una “marca internacional” i un “producte de bona qualitat”, sinó que “l’errada és com s’està comercialitzant”. Una promoció que, denuncia, ha atret turisme low cost, visitants que arriben al país, mengen un entrepà i marxen després de veure l’espectacle. I això genera “ben poc retorn al país”. Per aquest motiu, no tanca en cap cas la porta a la continuïtat de la proposta si arriben a l’executiu. “Si arribem al Govern no canviarem pel sol fet que ho hagi fet un altre partit polític, centrarem els esforços a canviar el que no funciona i millorar el que es pot fer millor”, va argumentar.

El candidat va afegir que també cal major diversificació de l’oferta turística de l’estiu i va posar de manifest que la seva proposta de fer d’Andorra el primer país reserva mundial de la biosfera també està encaminada a aconseguir atreure un turisme de poder adquisitiu més elevat que, lamenta, s’ha perdut els darrers anys.

Els candidats liberals van fer a la tarda una passejada per Vivand. Respecte al comerç, Gallardo va exposar que “la millor mesura és assegurar que l’IGI continua al 4,5%”, fet al qual es comprometen per tal de mantenir el diferencial respecte als països veïns. També treballaran per alleugerir tràmits duaners.

tracking