Turisme
Turisme vol rebre un 1,3% més de visitants a l'estiu
L'objectiu de la campanya, que té un pressupost de 2.239.500 euros, és potenciar les vacances a la muntanya i el 'countrybreak' a través d'espots publicitaris als vuit mercats actuals
Andorra vol més turistes a l'estiu. El ministre de turisme en funcions, Francesc Camp, i el gerent d'Andorra Turisme,BetimBudzaku, han presentat aquest matí la campanya de turisme, que compta amb un pressupost de 2.239.500 euros i aposta per augmentar un 1,3% el nombre de turistesrespecte al'any anterior. Es tracta d'una "previsió moderada", ja que segons ha fet saber Camp, l'Orient Mitjà torna a estar en alça com a destinació de vacances i es preveu que el creixement del PIB en els països on s'estan fent les campanyes de comunicació sigui baix.Tot i així, Andorra Turisme destaca que compten amb un nou mercat, l'italià, que es converteix en elvuitépaís on Andorra realitza campanyes publicitàries.
L'objectiu de la campanya éspotenciar el turisme de muntanya i el 'country break' a través d'espots publicitaris,el nou espectacle delCirqueduSoleil, els esdeveniments esportius i les accions amb Disney. A més, per reforçat la comunicació també es comptarà amb els bloguers'BestJobersi Marina Comes.