Esquí

Ordino Arcalís guanya un 11% de clients i un 25% de recaptació

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

L’estació d’Ordino Arcalís ha tancat la temporada d’hivern amb els millors resultats dels últims anys. L’ocupació ha experimentat un increment de l’11%, arribant als 199.000 dies d’esquí. Aquest fet, combinat amb un augment del consum mitjà per esquiador del 12%, ha fet créixer la recaptació per caixa de l’estació en un 25%. Dins d’aquest augment del consum per client, la venda directa de forfets d’Ordino Arcalís ha estat la protagonista, amb un increment del 35%. En aquest sentit, també és destacable la millora de les xifres de restauració i d’escola, amb uns increments del 25% i el 15%, respectivament.

El balanç global és més que satisfactori, assenyala l’estació en un comunicat, i s’atribueixen aquestes xifres a les tasques dutes a terme per tots els departaments al llarg la temporada. L’objectiu, indiquen, sempre ha estat garantir un dels millors productes dels Pirineus. D’aquesta manera, s’ha tret el màxim rendiment a les inversions realitzades durant el passat estiu, permetent l’obertura del sector de l’Abarsetar des de principi de temporada amb la nova línia de canons a la pista de les Canals i garantint l’accés al sector de la Coma amb el nou telecabina Tristaina.

Aquestes inversions s’han pogut dur a terme gràcies a l’entrada de Saetde a l’accionariat de Secnoa, que es va materialitzar la primavera passada. El bon temps, amb molts dies de sol, i una oferta de restauració cada cop més reconeguda han estat altres factors clau en l’assoliment del resultat final.

tracking