societat

Andorra Turisme inverteix 3,5 milions en la campanya d'hivern

Per primera vegada es destinaran recursos per realitzar campanyes de publicitat al mercat italià

Andorra Turisme inverteix 3,5 milions en la campanya d'hivernANA

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Andorra Turisme encara la temporada d’hivern amb bones perspectives gràcies a les primeres nevades. Així ho va posar de manifest el director general de l’ens, Betim Budzaku, durant la presentació de la campanya de promoció del turisme d’hivern que va tenir lloc ahir als Cinemes d’Illa Carlemany. Concretament, aquest any s’han invertit 3,5 milions en accions publicitàries i contactes amb tour operators amb l’objectiu d’assolir un creixement del 2% en el total de turistes durant l’hivern, amb 1.523.170 visitants. A més, com a novetat, es faran, per primera vegada, accions de promoció a Itàlia, un mercat pel quan s’ha decidit apostar després de realitzar diversos estudis de mercat.

Sobre aquestes xifres, Budzaku va remarcar que malgrat que es tracta d’una previsió “optimista” de creixement, més tenint en compte que Andorra ja registra un nombre de visitants molt “respectable”, “hem començat bé amb la neu i tindrem un bon pont de desembre, que fa preveure uns bons resultats”.

Un pronòstic que, segons Budzaku, podria perillar arran de la inestabilitat política a Catalunya i la possibilitat de nous talls de car­retera que impossibilitin als visitants l’accés al Principat. En canvi, el director general d’Andorra Turisme no es va mostrar preocupat per la situació que ha deixat la fallida del tour operator britànic Thomas Cook ni la propera sortida del Regne Unit de la Unió Europea, assenyalant que es treballa amb més d’un operador i que la tendència entre els britànics és planificar els viatges a un any vista, de manera que no es tem que l’escenari polític provoqui una disminució dels turistes.

tracking