ENQUESTA
Els clients puntuen FEDA amb un 8,2
La qualificació es desprèn d'una enquesta de satisfacció realitzada a 500 abonats
Un total de 500 clients de FEDA van ser enquestats per conéixer la satisfacció amb l'empresa. Els clients han otorgat una puntuació mitjana de 8,2 punts a la parapública qui "manté els índex d'excel·lència que ja havia assolit els darrers anys", segons ha informat en un comunicat.
La satisfacció amb els mitjans tècnics, l'atenció personal i la competència professional són les més valorades amb una nota mitjana de 8,4. El preu rep una puntuació de 5,4 sent el pitjor qualificat.
El director general de FEDA, Albert Moles ha explicat que el qüestionari permet detectar quins són els àmbits més importants per als clients, quines són les àrees amb les que es mostren més satisfets i quins aspectes s'han de millorar.
La preocupació pel medi ambient, pel desenvolupament econòmic d'Andorra i la col·laboració en activitats socials són els aspectes on l'empresa ha obtingut una puntuació més baixa.