esquí
Alfonso Torreño abandona la direcció de Grandvalira
La decisió es pren de mutu acord en un moment de xifres rècord per a l’ens
Alfonso Torreño deixarà aquesta setmana la direcció de Grandvalira. Així ho va indicar ahir l’ens a través d’un comunicat en què es va expressar que el relleu de Torreño era de mutu acord amb el Consell d’Administració. Després de més d’11 temporades a Grandvalira, primer com a director de màrqueting i posteriorment com a director general de Nevasa, es desvincula del projecte en un moment de la temporada en què l’organització assegura que tanca un excel·lent període nadalenc, amb xifres rècord de facturació i amb Grandvalira situada a la 12a posició en el rànquing mundial de vendes, fet que permet encarar els projectes futurs en una situació òptima. De moment no s’ha comunicat de manera oficial qui agafarà el timó de Grandvalira. En els anys en què Torreño ha estat al capdavant, el domini s'ha posicionat com una marca líder al sector, una etapa a la qual la construcció de marca, la internacionalització dels mercats i la millora de l'experiència de client han estat les prioritats de l'equip dirigit per l’exdirector. Durant aquest període, com a dades més rellevants, l'estratègia marcada ha permès arribar a la xifra de més d’1,8 milions d'esquiadors, incrementant el pes del mercat europeu fins a un 48% del total, aconseguint que la marca Grandvalira es converteixi en un els referents d'innovació i de qualitat de servei als clients. Quant a esdeveniments, l’estació ha acollit les primeres proves de la Copa del Món d’esquí alpí del país del 2012 i del 2016 i les darreres Finals del 2019. Ara tenen la mirada posada en les del 2023 i en un possible Mundial.