ESDEVENIMENTS
Nou empreses opten a 4 lots per a la difusió de la Cimera
Queixes per la fragmentació de la feina relacionada amb la comunicació
Nou empreses s’han presentat als primers quatre lots relacionats amb les tasques de comunicació i promoció de la Cimera Iberoamericana amb caps d’Estat i de Govern que se celebrarà a Andorra a partir del 23 de novembre. D’aquestes vuit, tres són estran-geres i la resta són nacionals o tenen algun vincle amb Andorra. Ahir es va saber el nom de les empreses que opten a quatre lots, mentre que la setmana que ve s’obriran els sobres per conèixer les que estan interessades en els edictes per fer-se càrrec de la fotografia, vídeo i xarxes socials. Els lots d’ahir corresponen al pla estratègic per a la Cimera; coordinació de tots els lots; internacionalització de l’esdeveniment i la recerca de patrocinadors. Un dels punts que ha generat certa controvèrsia és la fragmentació que s’ha fet en l’àmbit de la comunicació, que les empreses atribueixen a un intent de repartir la feina i d’acontentar d’aquesta manera més d’un licitador. Aquesta estratègia va ser criticada ahir per algunes empreses, que consideren que serà molt difícil la coordinació si s’atomitza la tasca i dubten de l’eficàcia d’aquest sistema de comunicació que se’ls ha plantejat. De fet, les nou empreses es van presentar a tots els lots, tot i que és bastant improbable que una sola els aconsegueixi tots alhora. Les empreses nacionals defensen com un punt favorable que coneixen les institucions i el funcionament del país. Les empreses andorranes que s’han presentat a l’edicte són Wow, ANA, Undatia, Pampliega Associats i Pixel. Les internacionals són Tinkle, Llorente y Cuenca, AMT, i Montse Solsona.