TRANSPORT

Enfrontament dels usuaris del bus del Pas amb el conductor

La darrera incidència de Coopalsa, la companyia que ofereix el servei de transport entre el Pas de la casa i el centre, es va produir ahir per la tarda quan aquesta va trigar una hora i mitja en substituir un vehicle de L'4 avariat provocant una acumulació d'usuaris a les parades

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Desenes d'usuaris de la línia 4, que connecta el Pas de la Casa amb la capital, van protagonitzar un enfrontament amb el conductor del vehicle després que esperessin durant una hora i mitja a la parada.La companyia va tardar aquest temps en substituir el vehicle, un fet que "va causar una acumulació d'usuaris a les parades, que els pròxims vehicles no podien assumir, provocant que molts dels passatges haguessin d'esperar un pròxim autobús per fer el seu trajecte", ha explicat Govern.

El departament de Transport del ministeri de Presidència, Economia i Empresa ha obert un procés administratiu a Coopalsa, la companyia encarregada del servei de transport públic amb l'objectiu "d'esclarir les deficiències observades en el servei de les línies d'autobús (...) com ara l'ocorreguda ahir en la línia que cobreix el recorregut d'Andorra la Vella al Pas de la Casa", segons ha informat Govern en un comunicat. L'objectiu d'aquest procediment és "esclarir els fets i prendre mesures correctives que s'escaiguin", ha afegit.

Enfrontament dels usuaris del bus del Pas amb el conductor

tracking