eportatg

Amor cuinat a foc lent

Cites a Cegues, l’empresa creada per Alba Vallejo i que té el centre neuràlgic a la Seu d’Urgell, té poc més de 1.000 andorrans que en són usuaris

Amor cuinat a foc lent

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

L’amor en els temps de Tinder destaca per la immediatesa i, en certa manera, per aquella mítica frase que diu que “no hi ha segona oportunitat de causar una bona primera impressió”, i aquesta sempre acostuma a ser l’aparença física. Aquest estereotip de l’atractiu basat únicament amb la imatge és el que vol trencar Cites a Cegues.

L’empresa creada per Alba Vallejo i que té la seva base a la Seu d’Urgell es defineix, en paraules de la seva creadora, com una eina “que es troba entre les aplicacions de cites ràpides, basades en la imatge, i les agències matrimonials convencionals”. A més a més, Vallejo va explicar que “tenim una part important dels nostres clients que són persones que venen d’aquestes aplicacions, i que no els convenç el seu funcionament basat únicament en la imatge que es transmet”.

Precisament, aquest canvi de paradigma és el que fa que Cites a Cegues sigui diferent. El protocol de funcionament és força senzill. Cal registrar-se al seu web i llavors el client potencial rep un formulari en què se li realitza un seguit de preguntes amb respostes més o menys tancades i, al final, en tenen una d’expressió lliure i sense extensió. Vallejo va dir que “aquesta última pregunta ens serveix molt per poder conèixer millor cada persona i poder afinar més a l’hora de fer match”. A partir d’aquí comença un procés de cribratge entre les persones que hi ha a la base de dades de l’empresa, que ja té més de 10.000 perfils. La CEO de Cites a Cegues va destacar que “demanem diverses fotos als nostres clients i cal que totes siguin actuals i en actituds quotidianes o diàries; no ens serveixen les de bodes o de dies especials.” Així es té una imatge real i es pot encertar més per fer una cita agradable.

Els clients andorrans

Pel que fa als clients andorrans, la CEO de Cites a Cegues va explicar que “són molt conscients de la realitat geogràfica que hi ha, i són dels que estan més disposats a fer quilòmetres per poder concretar una vetllada”. Sobre els seus interessos, va dir que “són molt similars als de la resta de Catalunya; per exemple, un dels punts de trobada per poder organitzar cites amb persones que puguin ser de l’àrea metropolitana, són totes les activitats que es realitzen a la muntanya”. Va afegir que “en el cribratge previ a vegades ens hem trobat que alguna persona ja es coneixia i hem cancel·lat el procés per començar-ne un altre”. I és que com es diu, Andorra és un país on es coneix tothom.

tracking