El Raonador obre nous canals per atendre demandes ciutadanes
El servei està disponible telefònicament, a través de les xarxes socials, on també s'ha creat un compte d'Instagram, i de manera presencial amb cita prèvia
El Raonador del ciutadà ha obert nous canals de comunicació per atendre les demandes d'aquelles persones que "sentin els seus drets vulnerats" o que se senti desateses "per part d'alguna administraciópública", segons ha fet saber a través d'un comunicat. L'objectiu del Raonador és la "salvaguarda dels Drets Humans com a servei essencial" i per aquest motiu es posa a disposició dels ciutadans a través de lapàginaweb i del correu electrònic raonadordelciutada@andorra.ad; de les xarxes socials, on s'ha creat un compte d'Instagram i on segueix l'activitat a Facebook i Twitter per tal de donar resposta i canalitzar les demandes; de manera presencial seguint les mesures higièniques pertinents i amb cita prèvia, a excepció dels casos d'extrema necessitat, ia travésdel telèfon 810 585, que funcionarà de 8 a 14 hores, i que també compta amb un contestador automàtic que recull les demandes que es facin passat aquest horari. La iniciativa del Raonador es fa "sent conscients que en aquests moments les persones temporeres són especialment vulnerables" i recorda al col·lectiu que, a més dels canals habilitats pel Govern, també poden enviar els seus neguits al Raonador.