institucions
El Raonador atén demandes de treballadors temporers
La institució del Raonador del ciutadà va recordar ahir a través d’un comunicat que segueix al servei de la ciutadania malgrat les restriccions imposades pel virus Covid-19 i que, de fet, ja ha atès les primeres demandes derivades de l’afectació de la crisi sanitària en les empreses i l’economia. En aquest sentit, van exposar que “ja hi ha hagut algunes persones –sobretot temporeres– que han fet arribar les seves demandes al Raonador, sobretot relacionades amb motius com la rescissió de contractes de lloguer o de treball”. Des de la institució van apuntar que els temporers són, derivat d’aquesta situació, persones especialment vulnerables i se’ls va comminar a posar-se en contacte amb el Raonador si així ho necessiten, reconeixent també la tasca que està fent el Govern de suport a aquests residents. Malgrat les restriccions derivades de les mesures de precaució sanitària, des de la institució es va recordar que mantenen atenció telefònica de les 8 a les 14 hores, que un contestador automàtic recull missatges les 24 hores del dia i que hi ha d’altres canals de comunicació oberts a través de les xarxes socials o del correu electrònic. Segueix,a més, vigent un servei de cita prèvia per a qui necessiti atenció en persona i s’atén igualment en casos d’extrema necessitat. El número de telèfon de contacte del Raonador és el 810585 i l’adreça del correu electrònic és raonadordelciutada@andorra.ad. A més, té compte a Twitter, Facebook i ara també a Instagram.