pandèmia mundial

La demanda per pagar a distància amb MoraBanc es multiplica per sis

La banca digital de l'entitat ha incrementat els accessos un 23,7% arran de la pandèmia

MoraBanc incrementa en un 4,5% el benefici, que se situa en 25,1 milionsFernando Galindo

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

La demanda del sistema de pagament a distància de MoraBanc, Paymail, s’ha multiplicat per sis entre de gener a maig respecte a les xifres de l’any anterior a causa de la pandèmia.El perfil d’usuari d’aquest sistema, que permet cobrar enviant un e-mail, un SMS o un WhatsApp, són comerços amb un ampli ventall de productes que no disposaven de venda en línia, i també altres negocis amb e-commerce que ho fan servir per facturar serveis que no tenen un preu fixat fins que s’acaben, com ara les reparacions.

Així mateix, els efectes del confinament també s’han vist en l’evolució de les xifres de la banca digital que ha incrementat el nombre d’accessos un 23,7 % en el primer quadrimestre respecte al darrer de l’any anterior. Les operacions han crescut un 9,6 % i les consultes d’extractes, moviments de comptes, targetes i valors un 28,1 %. Per donar resposta i solucions als usuaris, MoraBanc ha posat en marxa nous procediments de firma electrònica per a la contractació de productes i serveis mentre que un altre canal protagonista ha estat el d’atenció telefònica que ha incrementat força l'activitat aquests mesos. Respecte al mes de febrer, darrer mes d’activitat ordinària, el servei de Telebanc va rebre un 48% més de trucades al març, i un 82% més a l’abril.

tracking