Pandèmia mundial
Crèdit Andorrà i MoraBanc augmenten la banca digital un 20%
Crèdit Andorrà i MoraBanc informen que han ampliat més del 20 per cent l’ús de la banca digital, com també que han vist un augment dels serveis digitals des de l’inici de la pandèmia del coronavirus. En aquest sentit, Crèdit Andorrà va informar ahir, a través d’un comunicat, que el darrer mes d’abril el banc ha incrementat un 20% el nombre de clients que accedeixen a la banca online e-Crèdit respecte al mateix període de l’any passat, i un 16% els que operen de manera habitual a través d’aquest canal. Entre els principals usos de la banca en línia es troben les consultes dels moviments dels comptes i de les targetes, els traspassos i transferències, la compra i venda de valors i el seguiment de les inversions. Pel que fa als traspassos i transferències, el 75% del total de l’entitat es realitza a través de la banca online, que representa un increment del 12% respecte a l’abril de l’any passat. En relació amb la inversió, Crèdit Andorra explica que en aquest mateix període s’ha produït un creixement substancial del 260% en l’operativa de compravenda de valors i fons d’inversió.
En la mateixa línia, des de MoraBanc també van explicar que els efectes del confinament també s’han vist en l’evolució de les xifres de la banca digital, que ha incrementat el nombre d’accessos un 23,7% en el primer quadrimestre respecte al darrer de l’any anterior, i que les operacions han crescut un 9,6%. També les consultes d’extractes, moviments de comptes, targetes i valors, un 28,1%. A més, l’entitat va informar que aquestes darreres setmanes ha posat en marxa nous procediments de firma electrònica per a la contractació de productes i serveis, mentre que un altre canal protagonista ha estat el d’atenció telefònica.