Pandèmia mundial

L'ús dels diferents canals digitals d'Andbank augmenta un 20% durant el març i l'abril

L'ús dels diferents canals digitals d'Andbank augmenta un 20% durant el març i l'abrilFernando Galindo

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

L’ús dels diferents canals digitals que té Andbank va experimentar un increment del 20% durant els mesos de març i abril. Així ho van confirmar des de la pròpia entitat bancària, tot recordant que l’increment d’aquests sistemes no presencials es deuen en gran part al context de prevenció sanitària en el marc de la crisi sanitària i econòmica provocada per la Covid-19. Així doncs, des d’Andbank es va afirmar que “les dades de l’entitat revelen que l’augment d’accessos a la banca online ha estat gradual des de principi d’any, però durant els mesos de març i abril hi ha hagut un volum més alt per la incertesa de la situació excepcional”.

No obstant això, i en paral·lel, Andbank també va experimentar un creixement del 20,2% en la banca telefònica en aquest mateix període de temps. A més a més, el servei de compravenda de borsa també va duplicar el seu servei, de manera especial durant el mes d’abril. En aquest sentit, Pedro Cardona, responsable de l’àrea de tecnologia i operacions d’Andbank, va afirmar que “en l’entorn actual de situació excepcional ha estat clau tenir un desenvolupament tecnològic per oferir als nostres clients la màxima flexibilitat i escalabilitat permetent donar un servei àgil i diferencial”.

Cal recordar que de manera habitual l’ús de la banca electrònica per als clients d’Andbank ja és habitualment del 25%. I entre l’operativa més habitual hi ha les consultes de moviments de comptes i de targetes, el patrimoni global, els préstecs o les ordres permanents. Tot i això, els mesos de març i abril van experimentar un augment en les transaccions en borsa, que van augmentar substancialment, doblant gairebé les transaccions, atesa la situació dels mercats internacionals.

tracking