Andorra Turisme augmenta fins a 1,8 milions el pressupost per a la campanya d'estiu

L'objectiu és que el país sigui un destí de proximitat i se centrarà en promocionar-se a Espanya i França

Andorra Turisme planteja una campanya d'estiu feta a mida per la pandèmiaL. G.

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Andorra Turisme ha presentat aquest matí la campanya d'estiu pel 2020 basada en una oferta feta a mida per la situació provocada per la pandèmia del coronavirus. "Andorra serà un destí turístic de proximitat, tenim les eines perquè esdevingui una gran destinació aquest estiu gràcies a l'orografia i la bona gestió de l'emergència sanitària", ha indicat el director general de la societat,BetimBudzaku. En aquesta línia, ha manifestat que la campanya, que començarà a principis de juny, anirà dirigida a Espanya i França "que també promocionaran el turisme local".

Budzakuha posat en relleu que donada la situació, la inversió d'Andorra Turisme ha incrementat notòriament, passant d'1.300.000 d'euros l'any passat a 1.777.000 aquest exercici. "Hem potenciat els esforços i les campanyes, amb quasi 500.000 euros de diferència per esdevenir un atractiu turístic i adaptar l'oferta als països veïns", ha expressat. Així, ha apuntat que també estan gestionant altres espectacles per compensar la davallada delCirqueduSoleilaquest any, "malgrat que no podem concretar perquè no tenim res tancat i hem de tenir en compte totes les mesures sanitàries pel coronavirus".

tracking