La Cambra de Comerç engega un programa per repensar negocis post-Covid
El projecte s'emmarca dins del Pla estratègic de turisme de compres i està subvencionat pel Govern
La Cambra de Comerç ha posat a disposició dels seus afiliats un programa de qualitat per repensar els negocis després de la Covid-19. Des de l'entitat han destacat que la seva prioritat és "donar resposta a aquestes noves necessitats de nou enfoc del negoci per ajudar a mantenir el teixit empresarial del país", així com "ajudar a mantenir la seva activitat i competitivitat posant el focus en l’estratègia amb l’objectiu de reactivar el negoci tenint en compte el nou context". El projecte s'emmarcadins del Pla estratègic de turisme de compres i està subvencionat pel Govern amb la voluntat d’ajudar a aquesta activitat econòmica que actualment representa un 16% del PIB.
El procés d'anàlis comprèn cinc fases dutes a terme per professionals externs que aportaran una nova visió del negoci en el marc del nou paradigma. Les fases seran diagnosi del punt de venda i anàlisi de la presencia online de l’establiment, Mystery Shopping, enquesta al client extern de l’establiment, disseny d’un pla d’accions individualitzat per a cada establiment i avaluació dels resultats del pla d’accions individualitzat i correcció de possibles desviacions mitjançant diagnosi simplificada del punt de venda.