Balanç
Caldea genera per la web el 30% dels ingressos
La societat del termolúdic va celebrar ahir l'assemblea general
Caldea treballa per impulsar el procés de digitalitzacióde la venda i prestació de serveis i aconseguir incrementar el pes de la venda directa pel web propi que ara genera el 30% dels ingressos de la companyia, segons es va exposar en l'assemblea de socis que es va celebrar ahir amb l'assistència per primera vegada de la cònsol Rosa Gili.
El director general de Caldea, Miguel Pedregal, va presentar el balanç de l'exercici del 2019 que ha deixat per tercer any més de 400.000 clients i un resultat de 16,5 milions d'ingressos, un 5% més que l'any anterior com ja va avançar el Diari la setmana passada. La societat centra ara els esforços en aconseguir no tenir dèficit aquest exercici després de la pèrdua d'ingressos que ha patit pel tancament de les instal·lacions des del 14 de març fins aquest dissabte a causa de l'epidèmia del coronavirus.
El termolúdic reobre amb l'estrena de la nova llacuna exterior sobre el riu com a atractiu per als clients en un espai higienitzat per respectar totes les mesures de protecció contra el virus.