turisme

Andorra Turisme llança una campanya que ven el país com un destí per a estades curtes

'Countrybreak'
Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Andorra Turisme va encetar ahir una nova campanya de countrybreak als mercats de proximitat, amb la intenció de reforçar Andorra com a destí idoni per fer estades curtes i viure diferents experiències. Aquesta campanya, que no estava prevista inicialment, es prolongarà fins al 30 de setembre i servirà com a pont entre les campanyes d’estiu i de l’Andorra Shopping Festival 2020. A més, tindrà com a objectiu potenciar l’oferta de shopping, wellness, cultura i gastronomia. D’aquesta manera es vol allargar l’estiu captant turistes durant aquest mes i especialment durant els caps de setmana.

El pla de comunicació va arrencar ahir tant a Espanya, en concret a Catalunya, València i l’Aragó, com a França, a la regió d’Occitània. La promoció se centrarà en un espot publicitari de countrybreak en diferents televisions regionals com TV3, Aragón TV i France 3 (Migdia-Pirineus i Llenguadoc-Rosselló). A banda de les xarxes socials.

D’altra banda, i gràcies a l’acord signat amb Disney, s’ha previst una campanya paral·lela amb la mateixa temàtica durant tot el mes de setembre, que permetrà donar cobertura nacional a Espanya tant a Disney Channel, com en les xarxes socials del grup. La inversió total en mitjans publicitaris destinada a aquesta campanya és de 300.000 euros entre els dos mercats.

Andorra Turisme llança una campanya que ven el país com un destí per a estades curtes

tracking