Transport

Els usuaris de la L1 demanen recuperar la parada de la Rotonda

Més de 400 enquestats també han reclamat un augment de la freqüència de pas

Gallardo afirma que els autobusos compleixen els horarisFernando Galindo

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

La recuperació de la parada de la Rotonda d'Andorra la Vella és la demanda més repetida entre els 427 usuaris de les línies L1 i Bus Exprés que van respondre a l'enquesta de satisfacció del transport públic a Andorra i que va encarregar Nadal i Grup Julià. Més del 70% dels viatgers han fet la reclamació ja que consideren que troben "absurda" la volta que han de fer els autobusos que fan el recorregut de baixada, aturant-se a la parada dels correus francesos i tornant al Pont de París per tornar en direcció Sant Julià.

Una altra de les preocupacions repetides és la baixa freqüència de pas dels autobusos, tot i que ja es va fer un augment a finals del mes passat després d'acordar-ho en la reunió de les companyies amb el ministeri de Presidència, Economia i Empresa. Aquesta enquesta es va fer entre el 14 i 25 de setembre.

D'altra banda, el canvi de recorregut de l'avinguda Tarragona a la Meritxell ha estat valorat positivament per la majoria dels usuaris (61,59%). Destaca també que un 21,78% no han mostrat una opinió al respecte, mentre que hi ha un 11,48% que hi està en contra. També es valora positivament el servei en general de les dues línies, amb un 74,71% dels usuaris que han mostrat satisfacció, pel 17,80% que no ho estan. L'aspecte més ben valorat és l'atenció del conductor, amb un 81%, mentre que les mesures de prevenció per la Covid-19 han estat ben valorades per un 65%. En canvi, un 25% opinen que les mesures no són suficients per fer del transport públic un mitjà segur.

tracking