Consell d'administració
Augmenten d'un 12% a un 32% les atencions amb cita prèvia a la CASS
La mesura de la reserva d'hora ha permès rebaixar les cues a l'exterior, fet que el Consell d'Administració ha valorat positivament
El Consell d'Administració de la CASS ha fet un balanç positiu de la implantació de la cita prèvia per atencions presencials en àrees tècniques. Des del 5 d'octubre, les atencions de departaments com el control sanitari, administratiu o pensions, només son atesos amb cita prèvia, mentre que la resta ho fan com és habitual a la planta baixa de la CASS. Aquesta mesura ha fet que hagi baixat la mitjana d'atencions presencials diàries de 735 a 643. A més, s'ha incrementat l'ús de canals no presencials com l'accés online. També s'ha passat del 12% d'atencions presencials amb cita prèvia al 32%. Aquest augment ha provocat que el flux d'afiliats durant el dia estigui més repartit i es redueixin les cues a l'entrada, provocades per les visites espontànies sense cita prèvia.
La intenció de la CASS és seguir treballant perquè el màxim de tràmits es puguin realitzar de manera telemàtica, i en les atencions presencials augmentar les cites prèvies. Cal recordar que es pot demanar a la web de la CASS o al telèfon 870 871.
Per altra banda, el Consell d'Administració ha aprovat avui la licitació de la contractació d'una empresa per la distribució de cartes de la CASS, i una altra empresa pel manteniment dels ascensors.