Seguretat socials
Augmenten d'un 12% a un 32% les atencions amb cita prèvia a la CASS des de l'octubre
El consell d’administració de la CASS va fer ahir un balanç positiu de la implantació de la cita prèvia per atencions presencials en àrees tècniques. Des del 5 d’octubre, les atencions de departaments com el control sanitari, administratiu o pensions, només són atesos amb cita prèvia, mentre que la resta ho fan com és habitual a la planta baixa de la CASS. Aquesta mesura ha fet que hagi baixat la mitjana d’atencions presencials diàries de 735 a 643. A més, es va incrementar l’ús de canals no presencials com l’accés online. També es va passar del 12% d’atencions presencials amb cita prèvia al 32%. Aquest augment va provocar que el flux d’afiliats durant el dia estigui més repartit i es redueixin les cues a l’entrada, provocades per les visites espontànies sense cita prèvia. Cal recordar que les visites telemàtiques es poden demanar a la web o al telèfon 870 871.