Solidaritat
Andbank recapta 8.500 euros en la campanya contra el càncer de mama
Els diners es destinaran íntegrament a la Fundació FERO
La campanya contra el càncer de mama impulsada per Andbank, en col·laboració amb la marca de joies Shiori amb qui van posar a la venda unes polseres especials, ha estat un èxit. Es van poder vendre 600 polseres en menys de 48 hores, esgotant totes les existències en un termini rècord. L'import total recaptat ha estat de 8.520 euros, que es destinaran íntegrament a la Fundació FERO, una entitat privada que té com a objectiu contribuir al desenvolupament de la recerca oncològica i amb la qual Andbank hi col·labora activament des de fa anys.
"Poder contribuir en la lluita contra el càncer és un dels nostres compromisos més ferms amb la societat, tot i estar immersos en la lluita contra la Covid-19 hi ha encara altres 'monstres' contra els quals s'ha de lluitar", indiquen des d'Andbank. Des la seva banda, Silvia Hernández, alma máter de Shiori i dissenyadora de la polsera, ha remarcat que "és més que destacable haver assolit aquesta xifra en la situació que estem vivint".