Atenció ciutadana
Encamp tramita el certificat electrònic
El comú facilita les gestions perquè els ciutadans no s'hagin de desplaça a Govern
El comú d'Encamp tramita l'obtenció del certificat electrònic per fer gestions a l'administració el que evita que els ciutadans de la parròquia s'hagin de desplaçar a Govern. La corporació ha anunciat que a partir d'ara també es podrà fer al servei de tràmits comunal la sol·licitud de la targeta Magna i en breu es podrà tenir la targeta Blava, la sol·licitud d'atorgament de la targeta especial d'aparcament i la pensió de solidaritat de la gent gran.
La consellera d'Administració i Finances, Josefina Rodríguez, ha assenyalat que amb aquests tràmits el comú vol "facilitar la relació del ciutadà amb l'administració evitant desplaçaments innecessaris".
El comú ha informat que el servei de tràmits es trasllada des d'avui fins afinal d'octubre a la primera planta del Casal del Poble pels treballs de millora de la ventilació i de l'eficiència energètica que es fan a l'edifici de la plaça dels Arínsols.