Hivern

Naturlandia tanca la temporada d'hivern amb una caiguda del 49% en la facturació

El nombre de visitants ha baixat un 65% però ha augmentat un 45% el consum mitjà per visitant

Naturlandia tanca la temporada d'hivern amb una caiguda del 49% en la facturacióNaturlandia

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Com la resta d'estacions, Naturlandia ha tancat la temporada d'hivern amb xifres econòmiques inferiors a les de l'any passat. Segons han informat des del parc, la facturació global ha caigut un 49% arran d'una baixada del 65% en el nombre de visitants durant els 118 dies d'activitats d'hivern. La caiguda ha sigut menor gràcies a un augment del 45% en el consum mitjà per visitant, en bona part per les millores en l'àrea de restauració, així com l'increment de l'interès per l'esquí de fons.

En aquest sentit, també s'ha vist un creixement en les activitats d'esquí, que s'han incrementat un 30%. En total, hi ha hagut 109 dies ininterromputs d'esquí, comptant des del 8 de desembre fins al 26 de març, dia en què es van tancar les pistes per manca de neu. En total, s'han venut un total de 1.452 paquets d’iniciació, un nou producte que incloïa la classe de monitor, el forfet de dia d'esquí i el lloguer del material. Aquest creixement s'ha vist sobretot entre el públic nacional, que davant les circumstàncies ha volgut experimentar noves activitats.

tracking