Turisme
Andorra Turisme inverteix 3,4 milions a la campanya d'estiu
L’objectiu és competir amb països de primer nivell i posicionar-se com una destinació atractiva i amb garanties sanitàries per a reactivar com més aviat millor el sector
La ministra de Turisme, Verònica Canals, i el director general d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, han presentat avui en el marc d’una compareixença pública una de les campanyes més potents i innovadores que Andorra Turisme ha dut a terme fins ara. Així doncs, la campanya d’estiu 2021, que té com a objectiu reactivar el sector turístic com més aviat millor i que es presenta amb el lema “L’estiu a Andorra es viu a l’aire lliure” posarà èmfasi en tres elements. Per una banda, la durada, ja que enguany s’allargarà fins al mes de setembre. Per l’altra, el gran esforç que s’ha fet en la inversió, amb una quantitat de prop de 3.400.000 euros i, finalment, amb la qualitat i la diversitat de mitjans, on es potenciarà sobretot el mercat francès i espanyol. “S’ha treballat molt amb mitjans de caràcter qualitatiu” ha destacat la ministra de Turisme. Alguns d’ells, canals tan prestigiosos com The Guardian o Lonely Planet. La campanya s’iniciarà avui amb un spot televisiu de 30 segons que es distribuirà als 8 països on Andorra Turisme té la intenció d’incidir: Espanya, Regne Unit, Països Baixos, França, Bèlgica, Irlanda, Itàlia i Alemanya.
La campanya també donarà molta importància als esdeveniments esportius i culturals que se celebraran al Principat i que els propers dies es donaran a conèixer en la seva totalitat. De moment, els més importants seran el Tour de França, previst per l’11, 12 i 13 de juliol, i l’Andorra Mountain Music, amb dates encara pendents de confirmació.