Cambrils inicia una campanya per atraure andorrans aquest estiu

S'ha posat en marxa un dispositiu de màrqueting olfactiu a l'Avinguda Carlemany i un programa d'activitats

“Cambrils, que bé que et prova!”, el programa d'activitats que treu a lluir els atractius de la destinació

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Etiquetes:

Cambrils ha activat una campanya pionera a Andorra per evocar, a través del sentit de la vista i l'ofacte, la seva oferta turística d'estiu. El Patronat de Turisme de Cambrils ha informat mitjançant un comunicat, que ha centrat les seves accions de promoció en invertir esforços per atraure a la població andorrana.

La innovadora campanyastreet marketing i el programa d'activitats pretenen captar l'atenció del visitant andorrà. En aquest sentit, han posat en marxa un dispositiu de màrqueting olfactiu a l'Avinguda Carlemany, un innovadorObjecte Publicitari Il·luminat queinteractua amb els ciutadans. En el moment que algú s’acosta, l’opi activa el difusor que sorprèn els vianants amb aromes Mediterrànies associades a les vacances a la platja.

Aquesta campanya, que tindrà una durada de 4 setmanes i compta amb 4 OPIs més que estimularan als ciutadans a través de les imatges del paisatge, clima, platja i cultura marinera de Cambrils, ve acompanyada els dies 15 i 16 de juny d’una activitat d’animació a través de la qual, un actor vestit de sanitari interactuarà ambels transeünts i els oferirà la recepta per relaxar-se i desconnectar aquest estiu, que serà lanecessitat de passar unes vacances a Cambrils. Així mateix, el Patronat de Turisme del municipi convida als andorrans a participar en elprograma d'activitats "Cambrils, que bé que et prova!", un conjunt de propostes emmarcades sota el concepteHealthy Destinationque aglutina activitats vinculades al turisme familiar, la gastronomia, la cultura i el turisme esportiu.

tracking