COMERÇ

Pyrénées preveu obrir el nou Punt de Trobada a final d'any

El grup empresarial espera que el centre comercial Epizen esdevingui una “icona per al comerç i l’oci del país”

Pyrénées preveu obrir el nou Punt de Trobada a final d'anyFernando Galindo

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

El grup empresarial Pyrénées ha descartat l’opció inicial d’obrir el nou Punt de Trobada a l’estiu, amb l’activació del supermercat, i aposta per una obertura completa al llarg del mes de desembre. Ho va indicar ahir durant la presentació de la nova infraestructura el director de màrqueting i digital de la companyia, Àngel Alonso, qui va apuntar que l’antic establiment lauredià sofrirà una remodelació completa per convertir-se en “una icona per al comerç i l’oci del país”.

Sota el nom Epizen, el nou centre comercial comptarà amb una façana tèxtil de doble pell que recobrirà la part frontal de la infraestructura, la qual actualment es troba en procés de desmantellament per adequar-hi el nou estilisme, i que estarà retroil·luminada per donar més dinamisme a l’espai amb colors naturals inspirats en la natura que l’envolta. “Composta per estructures inspirades en un disseny polièdric, futurista i amb un alt component mediambiental i d’alt rendiment per fer més sostenible l’edifici i obtenir una millor relació amb la natura que l’envolta”, va asseverar.

Alonso va indicar que el nou Punt disposarà de sis plantes, una terrassa de 3.500 metres quadrats i 1.100 places d’aparcament distribuïdes en dues plantes soterrades i una intermèdia a la tercera planta per donar accés a les instal·lacions superiors. “L’aparcament comptarà amb més de quaranta punts de recàrrega de vehicles elèctrics per donar servei als nous automòbils i també s’estudia la instal·lació de fonts d’energia renovables per incrementar la sostenibilitat del nou espai”, va manifestar. A més, en relació amb la mobilitat externa, Epizen tindrà un servei de bus gratuït per traslladar empleats i clients entre les parròquies centrals, Sant Julià i el centre comercial.

NOVA VIDA A LA TERRASSA

Entre els punts més destacats durant la presentació del projecte, el director de màrqueting va posar en relleu la nova vida que el grup empresarial vol donar a la terrassa panoràmica de l’edifici, un indret que Pyrénées vol destinar a impulsar l’oci i la vida al nou centre comercial a través de la realització d’espectacles culturals, musicals i la possible celebració d’algun mercat. “Volem dinamitzar molt la zona, que hi passin coses, que hi hagi rotació i esdevingui un espai familiar per a totes les edats”, va dir.

Alonso va apuntar que la instal·lació disposarà de les millors marques mundials en la seva categoria i també oferirà un servei intel·ligent per cobrir les necessitats actuals de la població i dels clients. Així doncs, Epizen comptarà amb espais dedicats a l’alimentació, la perfumeria i la restauració, entre altres, els quals el grup empresarial preveu donar a conèixer més endavant per no posar en risc les negociacions. En aquest sentit, va destacar que un dels aspectes forts del nou projecte és la voluntat del grup d’incentivar l’arribada de turistes per fer les seves compres i “poder passar el dia al centre gràcies a l’oferta d’oci de què disposarà”.

Tanmateix, va considerar que el canvi d’imatge i de sentit de l’establiment també obeeix a la intenció d’atreure públic andorrà per “equilibrar l’oferta i que deixi de ser un lloc de pas on anar a comprar, que esdevingui un espai on poder fer diverses activitats”. El director de màrqueting va assenyalar que tot i que encara manquen diversos serrells per tancar, el centre comercial comptarà amb un nombre major de treballadors dels que hi havia contractats al desaparegut Punt. I va afegir que des de Pyrénées es van posar en contacte amb els extreballadors de la infraestructura i comptaran amb els que hi estiguin interessats en el moment d’obrir el nou establiment.

El projecte d’Epizen també preveu obtenir la certificació LEED, un distintiu verd que validarà que l’edifici compleix els estàndards òptims d’eficiència i responsabilitat energètica i s’integrarà en l’entorn natural.

Infraestructura

Aparcament

El centre comercial tindrà tres plantes de pàrquing a l’edifici amb 1.100 places.

Energia renovable

La voluntat del grup empresarial és instal·lar fonts d’energia renovable per ser més sostenible.

Terrassa

La terrassa panoràmica albergarà la zona d’oci i vida del centre comercial, on s’hi celebraran diversos esdeveniments per concretar.

Residents

Pyrénées vol equilibrar el públic de l’establiment amb turistes i residents.

tracking