BALANÇ DE COMPTES
L'ecoparc lauredià canvia d'imatge corporativa i de nom i passarà a dir-se Naturland
Els comptes del 2020 es tanquen amb un 33% menys d’ingressos a causa de la Covid
La direcció de Camprabassa, SA, va presentar ahir al vespre, durant el transcurs de la junta general ordinària, l’estat de comptes de l’ecoparc durant el 2020, fortament marcat per la pandèmia del coronavirus. En aquest sentit, Naturlandia va perdre un 48% dels visitants assolits durant el 2019, va registrar una caiguda de vendes del 35% i una disminució del 33% dels ingressos en comparació amb l’exercici anterior. Entre les dades favorables, va destacar l’augment del 23,75% mitjà del consum per visitant.
D’altra banda, Naturlandia passarà a dir-se Naturland i tant la imatge com les aplicacions canviaran. La modificació més important que es podrà apreciar serà a la imatge i les seves aplicacions. El nou logotip, amb un color verd fosc i fugint de tons artificials, tindrà la forma de la lletra N amb dues línies que representen les dues cotes del centre d’activitats, i un arbre, que evoca el bosc de la Rabassa.
Aquesta campanya de rebranding tindrà “una imatge i orientació estratègica enfocada en un centre d’activitats outdoor lligat a valors de natura, del medi ambient i de les emocions”, i fugirà del “concepte de parc d’atraccions”. El nou títol de la marca és Respira emocions. La presentació es farà la setmana vinent, amb l’explicació del nou concepte, les noves activitats d’aquest estiu, la projecció de negoci i les accions estratègiques de futur.