Andorra Turisme preveu un bon hivern

L’entitat ho atribueix a la relaxació de les restriccions i a l’èxit de la nova campanya

Turistes a l'avinguda Meritxell.Fernando Galindo

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Andorra Turisme preveu una temporada de tardor i d’hivern molt bona pel que fa a l’arribada de visitants. Així ho va expressar Betim Budzaku, gerent de l’entitat pública. “L’hivern passat va ser pràcticament nul·la. Per tant, la perspectiva per als propers set o vuit mesos només pot millorar”, assegurava Butzaku. Maica Terrones, vicepresidenta de l’Associació d’Agències de Viatges d’Andorra, donava fe també de la inexistència de turistes durant la temporada d’estiu passada. “Les restriccions que es van imposar a nivell internacional van impedir pràcticament l’arribada de turistes”, explicava Terrones mentre destacava la crisi que segueixen patint les agències de viatges receptores per aquesta situació. Ara, però, l’escenari sembla que es va normalitzant progressivament amb la vacunació mundial de tota la població. “Estem treballant molt des de les agències perquè la gent vegi que ja es pot començar a viatjar d’una forma segura”, explicava.

En part Budzaku confia que es recuperarà la propera temporada d’hivern pels esforços invertits en la nova campanya d’Andorra Turisme. “Enguany hem fet la campanya més cara i més llarga de la història”, destacava. “Va començar el mes de maig i finalitzarà a finals de setembre”, afegia.

Andorra Turisme va presentar a mitjans del mes d’abril una de les campanyes més potents i innovadores que s’han dut a terme fins ara. La campanya d’estiu 2021, doncs, es va crear amb l’objectiu de reactivar el sector turístic com més aviat millor amb el lema “L’estiu a Andorra es viu a l’aire lliure”. En aquest sentit, es va fer un esforç amb la inversió, ja que s’hi van destinar prop de 3.400.000 euros. Per altra banda, també es va optar per potenciar la qualitat i la diversitat de mitjans, posant èmfasi, sobretot, en el mercat francès i espanyol. Alguns d’ells, canals tan prestigiosos com The Guardian o Lonely Planet. La campanya es va iniciar amb un espot televisiu de 30 segons i es va distribuir als 8 països on Andorra Turisme tenia la intenció d’incidir: Espanya, Regne Unit, Països Baixos, França, Bèlgica, Irlanda, Itàlia i Alemanya.

tracking