La vuitena edició de l’Andorra Shopping Festival costarà 750.000 euros, segons va informar ahir el ministre Jordi Torres. Es tracta d’una campanya “força ambiciosa”, com va admetre la directora de màrqueting i comunicació d’Andorra Turisme, Noemí Pedra, qui va detallar que el 33% de la inversió s’ha destinat a les activitats de la cita, mentre que el 67% restant ha servit per finançar la comunicació de la cita, que té com a lema El shopping també es viu al carrer.
Torres va argumentar que aquest esdeveniment se celebra al novembre “per potenciar les compres al sector comercial durant aquesta època de baixa afluència i prèvia a les festes d’hivern”, i que l’objectiu és fer d’Andorra “un destí de compres preferent”.
En aquest sentit, les jornades aglutinaran diverses activitats, entre les quals destaquen les actuacions de música en directe i les animacions infantils, que es faran en “formats itinerants, grans i espectaculars”, segons Pedra, per garantir les mesures Covid. Una altra aposta important és la gastronomia, amb la 15a edició de l’Andorra a taula, i l’art, amb l’Expo art, que com a novetat convidarà grafiters espanyols i del país per pintar murals de Marvel.
Des de la primera edició, el 2013, el nombre de visitants ha augmentat un 14%, amb un total de 540.000 assistents l’última edició, segons Torres.