Andorra Turisme, en el retorn el proper estiu del Cirque de Soleil al Principat després de dos anys d’absència per la pandèmia de coronavirus, preveu recaptar 1,1 milions d’euros per la venda d’entrades de l’espectacle. Així s’assenyala en el pressupost per al 2022 de l’organisme que inclou una partida de 5,9 milions d’euros, un 10,6% més que el 2021, per a campanyes de comunicació. I és que Andorra Turisme vol reforçar la comunicació en mercats propers per consolidar el coneixement de la destinació després d’aquest any d’afectació de la Covid en el sector turístic.
“Totes les destinacions estem en un entorn altament competitiu i en el que cal mantenir la presència de la marca Andorra, per treballar la preferència de l’usuari cap el nostre destí”, s’argumenta en el text que acompanya el projecte de pressupost d’Andorra Turisme, on s’afegeix des de l’organisme vinculat al ministeri que “es farà també un reforç per comunicar en mercats internacionals de manera contínua per treballar el posicionament d’Andorra i comunicar la seva oferta al llarg de l’any”.